tirsdag den 2. oktober 2012

Sjove citater! Og dagens ballade.

Haha jeg har haft billedekunst i dag, og til det flooootte billede jeg er ved at lave, skulle jeg bruge nogle citater - dog faldt jeg over nogle af de sjove som jeg også valgte at kopiere ind i et dokument, så jeg ikke lige glemmer dem! - og så gad jeg ikke lige at lave det helt store i billedekunst, og ja så kan det jo gå vildt for sig, når det er mig vi snakker om :-))

haha her kommer de!


Styrke er evnen til at brække en plade chokolade i fire stykker med de bare næver – og så nøjes med kun at spise ét af stykkerne - (Judith Viorst)
Alle er blot krummer i livets store kiksedåse.
Bortset fra mig, jeg er en lækker, lille chokolademarengs.
-(Garfield)

I livets kager er vennerne dem med chokolade

Chokolade er ikke en erstatning for kærlighed. Kærlighed er en erstatning for chokolade. Lad os bare indrømme det: Man kan bedre stole på chokolade end på mænd 
– (Miranda Ingram)


Forældre er som grøntsager, når man vænner sig til dem er de slet ikke så slemme.
- Den her er så rigtig på alle mulige tænkelige måder! haha ;-) 



Ellers står den på lektier igen... Amen nogle gange gå de også lige over grænsen, og man bliver også bare nød til at lave dem, for lærerne (de lærer jeg har) er ikke så strikse med de lektier, men de bliver bare skuffet på en eller anden måde, og jeg vil hellere at de bliver sure, end at de bliver skuffet. For det er bare træls for os alle!

Men uanset hvad så er det ikke sjovt at lave de lektier, men det er dog en nødvendighed!

p.s så lærer jeg noget nyt heroppe hele tiden! jeg er med oppe i tiden, for nu har jeg fået spotify (tror jeg det hedder) på min computer! Og vi lære at spille mange forskellige spil! Haha - og nåe ja vi lærer dog også noget fagligt... Men det andet fylder lidt mere...

og jeg har lært at P.S betyder efterskrift!

Dagens dialog.
Emilie er der noget du gerne vil ud med?
- Er det på tide at gå i bad hvis nu ens fødder lugter, efter at have gået i de samme sko hele dagen? 
Klamt... Men ja, og så er jeg sikker på at det kun var for sjov det der... 
- ja det var for sjov, gak og løjer! - Men faktisk er jeg blevet spurgt om en af lærerne må sætte min blog på skolenshjemmeside, fordi han tilfældigt faldt over den. 
Hvad svarer man så til det?
- At det måtte han godt. Men den kom KUN der på hvis jeg blev ved med at skrive som jeg gør, altså sådan lige fra hjertet af. Ja altså nu hvor jeg er kendt i forvejen gør det vel ikke noget at blive lidt mere kendt? Haha.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar